social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1402/7/22

14:44:2

140

در روز 22 مهر مصادف با روز جهانی استاندارد

گفتگوی زنده رادیویی مدیر کل استاندارد با برنامه سلام یاشایش به مناسبت هفته استاندارد

به گزارش روابط عمومی استاندارد آذربایجان غربی، وحید موسی پور، مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی در گفتگوی زنده تلفنی با برنامه رادیوئی سلام یاشایش با اشاره ضمن تبریک هفته استاندارد به مردم عزیز استان به اهمیت وظایف و ماموریت های سازمانی این اداره کل در ارتباط با ایمنی و سلامت مردم پرداختند و افزودند: بدلیل اهمیت مقوله استاندارد و ترویج آن در سطح جامعه سازمان جهانی استاندارد روز 14 اکتبر مصادف با 22 مهر را به عنوان روز جهانی استاندارد نام گذاری کرده اند.
موسی پور افزود: شعار محوری امسال «استاندارد مردمی، اطمینان بخش کیفیت و امید آفرین» انتخاب شده است.
وی افزود: امروز هر شهروندی که برای خرید کالا یا خدمات به سطح بازار مراجعه می کند متقاضی سطح قابل قبولی از کیفیت برای خرید کالا و یا خدمات می باشد که این اطمینان برای شهروندان با استاندارد ها ایجاد می شوند.
موسی پور گفت: سازمان ملی استاندارد دوره تحولی اقدامات متعددی را در راستای حمایت از حقوق شهروندان انجام داده است و فعالیت های صورت گرفته صرفا در حوزه کالا و فرآورده های فیزیکی نیستند بلکه شامل مجموعه ای از خدمات در حوزه های متعدد و همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی و ... را نیز در برمی گیرند.
موسی پور از عموم شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه شکایت از کیفیت کالای مشمول استاندارد اجباری با نشان استاندارد، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۱۷ شکایت خود را مطرح کنند و همچنین مصرف‌کنندگان عزیز می‌توانند با ارسال کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت آن فرآورده مطمئن شوند.