شنبه 15 اردیبهشت 1403
16:17:39
صفحه اصلی
ادارات کل استانی
میز خدمت دستگاه
خدمات الکترونیکی
اطلاع رسانی از بانک های اطلاعاتی
استانداردهای ملی
فهرست استانداردهای ملی
جستجوگر منابع و موضوعات پیشنهادی تدوین استانداردهای ملی
فهرست استانداردهای ملی اجباری
امور تدوین استاندارد
فهرست الویت های تدوین استاندارد ملی
پیش نویس استاندارد ملی
پیشنهادات کمیته برنامه ریزی
استعلام کد ده رقمی کالای دارای نشان استاندارد ملی ایران
فهرست فرآورده های مشمول استاندارد اجباری
فهرست واحدهای تولیدی تحت پوشش
گزارش مردمی از کالای تولید داخل
فهرست تعرفههای خدمات سازمان
دستورالعمل به روز رسانی
سامانههای ثبت درخواست، انجام فرآیند و صدور تاییدیه/ مجوز
سامانه جامع تدوین استاندارد ملی
سامانه مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی
صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهای تولیدی و خدماتی
صدور مجوزهای کالاهای صادراتی و وارداتی
تائید صلاحیت آزمایشگاهها، شرکتهای بازرسی و شرکتهای گواهی دهنده
اندازهشناسی اوزان و مقیاسها (نظارت بر عملکرد اوزان سنگین، سبک، جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی)
نظارت بر ایمنی و عملکرد آسانسور
نظارت بر عملکرد و ایمنی وسایل تفریحی
ترمینال های عرضه گاز طبیعی (جایگاه های CNG)
سامانه میز خدمت
کارشناسان استاندارد(حقیقی)
ثبتنام امریه سازمان ملی استاندارد
آموزش مجازی سازمان
سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان
سامانه سماک
سامانههای درونسازمانی
اتوماسیون اداری
ارزیابی عملکرد کارکنان
سامانه آموزش کارکنان
ارزیابی عملکرد
نظرسنجی، پیشنهاد و اعلام مشکلات خدمات الکترونیکی
نظرسنجی کیفیت خدمات سامانهها
مشاهده نظرسنجی کیفیت خدمات سامانه ها
تصمیم گیری الکترونیکی
مشاوره الکترونیکی
راهبرد مشارکت الکترونیکی
نظرسنجی الکترونیکی ارباب رجوع
مشاهده لیست نظرسنجی ارباب رجوع
پیشنهادات در خصوص خدمات الکترونیکی نشده
لیست پیشنهادات در خصوص خدمات الکترونیکی نشده
تالار بحث و گفتگو
ثبت مشکلات سامانه ها و پورتال
سامانه طرح پرسشگری شاخص " افزایش میزان اعتماد عمومی " و " بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد"
ثبت مشکلات/درخواست در خصوص پورتال
پرسش های متداول
نظرسنجی خدمات سازمان
ورود اطلاعات نظرسنجی خدمات سازمان
لیست نظرسنجی خدمات سازمان
همکاران سازمان
کارشناسان استاندارد
فهرست دارندگان پروانه کارشناسی استاندارد اشخاص حقیقی
قیمت پایه حق الزحمه کارشناسان استاندارد
اشخاص حقوقی تایید شده برای تهیه پیش نویس استانداردهای ملی ایران
ویراستاران
آزمایشگاههای همکار
شرکتهای بازرسی کالا
شرکت های بازرسی فنی
فهرست مراکز آموزشی همکار
مراکز آزمون مهارت
ارتباط با ما
ارتباط با ریاست
ارتباط مستقیم با معاونین و مدیران
درباره سازمان
معرفی
ساختار
دستورالعمل ها
تفاهم نامه ها
شناسه خدمات سازمان
گزارش های سالانه
نمودار گردش کار فعالیت های سازمان
کتابچه راهنمای ارباب رجوع
نقشه سایت
ورود اطلاعات نظرسنجی الکترونیکی
>
لیست نظرسنجی الکترونیکی ارباب رجوع
دسترسی سریع
سامانه شفافیت سازمان
جایزه ملی کیفیت ایران
زیرپورتال ها
معیارهای مصرف انرژی و محیط زیست
تعرفه ها
آزمایشگاه های همکار
شرکت های بازرسی کالا
شرکت های بازرسی فنی
کارشناسان استاندارد
مراکز آموزشی همکار
واحدهای تولیدی تحت پوشش
تفاهم نامه ها
مرکز آزمون مهارت
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
مناقصه ها و مزایده ها
پرسش های متداول
فرم
لیست نظرسنجی سازمان
جستجو نظرسنجی ارباب رجوع
تاریخ مراجعه
نوع مقدار ورودي صحيح نيست.
صنعت
انتخاب..
انگ فلزات گرانبها
اوزان ومقیاسها
ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست
برق والکترونیک
بسته بندی و سلولزی
خودرو و نیرو محرکه
ساختمانی ومعدنی
شیمیایی
غذایی و کشاورزی
مکانیک فلز شناسی
مهندسی پزشکی
نساجی و چرم
سمت
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟
اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟
عالی
مناسب
نامناسب
میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟
بسیارخوب
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟
کاملا
تاحدودی
کم
دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟
بسیارزیاد
به میزان کافی
متوسط
اندک
خروجی اکسل:
بخش1
198 رکورد
1.
تاریخ مراجعه:
1403/02/03
صنعت:
اوزان ومقیاسها
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟:
واحد اریابی آزمایشگاه ها
اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟:
بد
نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟:
نامناسب
میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟:
ضعیف
مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟:
کم
دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟:
بد
به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟:
اندک
در صورت عدم حضور کارشناس مورد نظر،آیا فرد دیگری راهنما و پاسخگوی شما بوده است؟ نام فرد را مرقوم فرمائید.:
خیر
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.:
متاسفانه پاسخگویی وجود نداردکه مناسب یا نامناسب باشد .در عصر ارتباطات هیچ تلفنی از اداره محترم پاسخگو نیست و وقتی مراجعه حضوری هم صورت میگیرد هیچ کدام از همکاران حضور ندارند که حداقل خستگی مسافت پیموده شده به مراجعه کننده نماند . رعایت آداب تکریم ارباب رجوع اصلا تعریف نشده ....
نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.:
متاسفانه پاسخگویی وجود نداردکه مناسب یا نامناسب باشد .در عصر ارتباطات هیچ تلفنی از اداره محترم پاسخگو نیست و وقتی مراجعه حضوری هم صورت میگیرد هیچ کدام از همکاران حضور ندارند که حداقل خستگی مسافت پیموده شده به مراجعه کننده نماند . رعایت آداب تکریم ارباب رجوع اصلا تعریف نشده ....
چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر):
لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
خواهشمند است اگر تلفن جهت پاسخگویی در سایت قرار داده شده است یک نفر برای پاسخگویی هم باشد . سه سال پیگیری آزمایشگاه همکار برای تعیین تاریخ ممیزی از یک نهاد ملی واقعا جای تاسف دارد .حیف این وقت و انرژی و سرمایه که در این مملکت به هدر رفت و هیچ کس صدای ما رو نشنید ....
این فرم نظرسنجی هم قطعا ترتیب اثر داده نخواهد شد اما دینی باشد به گردن کسیکه مسئول بود و بی مسئولیت.
2.
تاریخ مراجعه:
صنعت:
مکانیک فلز شناسی
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟:
اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟:
بد
نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟:
نامناسب
میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟:
ضعیف
مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟:
کم
دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟:
متوسط
به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟:
اندک
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.:
نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.:
چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر):
لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
3.
تاریخ مراجعه:
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟:
اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟:
بد
نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟:
مناسب
میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟:
ضعیف
مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟:
کم
دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟:
بد
به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟:
اندک
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.:
نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.:
چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر):
لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
4.
تاریخ مراجعه:
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟:
مشکل ما در سامانه اینه که هر هفته یک قانون جدید بدون اطلاع قبلی یا آموزش اضافه میشه این کار صحیحی نمیباشد
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.:
نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.:
چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر):
لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
5.
تاریخ مراجعه:
1402/11/03
صنعت:
ساختمانی ومعدنی
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟:
بازرسی استاندارد
اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟:
بسیارخوب
نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟:
عالی
میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟:
بسیارخوب
مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟:
کاملا
دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟:
بسیارخوب
به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟:
بسیارزیاد
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.:
نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.:
چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر):
لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
>
>>
.
خانه
|
بازگشت
|
حريم خصوصي كاربران
|
اجرا با :
پورتال سازمانی
سیگما
Guest (insoguest)