اخباراخبار بيشتر

به مناسبت هفته قوه قضاییه روی داد

دیدار مدیر کل استاندارد استان با مدیر کل دادگستری آذربایجان غربی

به گزارش روابط استاندارد آذربایجان غربی منصور جلایر، مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی  با ناصر عتباتی مدیر کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار و گفتگو کردند.
مدیر گل استاندارد استان در این دیدار گزارشی از عملکرد و ماموریت های سازمانی این اداره کل ارائه کردند و افزودند: با توجه به نقش پر اهمیت استاندارد در راستای سلامت، ایمنی و صیانت از حقوق شهروندان، محقق شدن این ماموریت ها را بدون همراهی و تعامل با ارکان قوه قضاییه ممکن ندانست.
منصور جلایر به اعلام جرم 102 مورد پرونده از متخلفان در محاکم قضایی در یکسال اخیر خبر داد و ادامه داد اولویت مهم استاندارد تامین ایمنی و سلامت شهروندان می باشد و در این مورد با کسی تعارف نخواهیم داشت.
مدیر کل دادگستری استان هم از تلاش های این اداره کل در صیانت از حقوق مردم تشکر کردند و تاکید کردند: اطلاع رسانی لازم و کافی از قوانین و الزامات استاندارد به واحد های مرتبط نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات احتمالی دارد و اطلاع رسانی  به تمامی مجموعه های خدماتی و تولیدی که خدماتشان بطور مستقیم و غیر مستقیم به مردم ارایه می شود را یکی از عوامل پیشگیری از تخلفات اظهار نمودند.


 

نسخه قابل چاپ