social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1397/12/27 دوشنبه
 

راهبرد مشارکت اداره کل

 
اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی با توجه به استقرار میز خدمت الکترونیکی، کلیه خدمات را از طریق سامانه های تخصصی و به صورت غیر حضوری انجام میدهد که کلیه سامانه ها، راهنمای استفاده از آنها و فلوچارتها در پورتال موجود می باشد لذا از کلیه شهروندان محترم تقاضا داریم ضمن بررسی موارد موجود در صورت امکان کلیه پیشنهادات خود را در راستای بهبود وضعیت الکترونیکی نمودن فرآیندها به این اداره کل ارسال نمایید تا در اسرع وقت موراد در کمیته دولت الکترونیک مطرح و بعد از بررسی و تایید موراد مربوطه جهت رفاه حال شهروندان در سایت و نحوه ارائه خدمات لحاظ گردد.
این اداره کل کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه‌ها، آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید. این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه‌های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می‌باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می‌نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به لینک های زیر، هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را اعلام نمایید.



نظر سنجی از ارباب رجوع درباره خدمات

نظر سنجی درباره کیفیت خدمات سامانه های سازمان



 

خدمات ما برای مخاطبان

خدمات سازمان بر اساس حوزه فعالیت

تایید صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی

تدوین و ترویج (تدوین استاندارد ملی، مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی . آموزش و ترویج )

ارزیابی انطباق خدمات، کالاهای داخلی، صادراتی و وارداتی

اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌ها (نظارت بر عملکرد اوزان سنگین، سبک، جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی)